LOPPEMARKED PÅ CARLSBERG

INFO

LOPPEMARKED PÅ CARLSBERG er Københavns nye store marked. Her sælges alt fra møbler, lamper, bøger og alverdens nips og lir i vores afdeling reserveret til klassiske loppeboder. Yderligere er der et stort område reserveret til tøjmarked, hvor tøj, sko, og accessories er i fokus

LOPPEMARKED PÅ CARLSBERG

Booking af stand: TAP1@kbhmarkeder.dk

TAP1
Ny Carlsberg Vej 91
1799 KBH V

Besøg osFACEBOOK

FOR BESØGENDE

Der er adgang for earlybirds fra fredag kl. 15:00 og fra lørdag kl. 08:00 – det koster kr. 125,00
Indgang v. Load in/port 4-5

Der er åbent for gæster både lørdag og søndag fra kl. 10-17. Det koster kr. 35 i entré og der er  – mod et gebyr på kr. 15, mulighed for at hæve kontanter i vores garderobe.

Vel mødt!

BOOKING AF STAND

Alm. stand koster 700 kr. og en hjønestand: 800 kr. for hele weekenden.

Alle stader er 3×2 meter og der er inkluderet 1 bord på 240×80 cm og 1 stol i prisen. For tøjstande er priserne de samme, dog er der her inkluderet 1 bord på 180×80 cm, 1 stol samt 1 tøjstativ (mål: 150 cm bredt og 212 cm høj (3 bøjlemeter pr. stativ).

Som standard  følger der 2 stk udstillerarmbånd med pr. stand. Hvis du ønsker flere armbånd kan disse tilkøbes for kr. 35 ved ankomst.

Har du brug for mere møblement, end hvad der som standard er opstillet på standen, skal du selv medbringe dette.

Hvis vi har ekstra borde, stole eller tøjstativer i overskud kan dette lejes på dagen – men det er altså ikke muligt at booke på forhånd.

Parkeringstilladelser kan du købe ved ankomst. Disse koster 150,- og dækker 3 dages parkering (fredag-lørdag-søndag)

Ved afbestilling af bookede stande refunderer vi 50% af det indbetalte beløb, hvis der meldes afbud senest 1 måned før det pågældende marked, der er bestilt stand til. Sker afbestillingen af den bestilte stand efter dette tidspunkt, refunderer vi ikke penge.

BESTILLING

Find den ønskede stand på vores STANDPLAN_2015 (tryk på linket) og mail os dit ønske på tap1@kbhmarkeder.dk

Er standen allerede optaget, modtager du et alternativt forslag fra os.

Når vi har fundet din endelige plads reserverer vi den til dig, og du vil få oplyst kontooplysninger mv. Herefter har du 72 timer til at overføre det aftalte beløb – ellers frigives standen.

Når vi har modtaget din indbetaling, modtager du en bekræftelse på dit standnummer samt praktisk information om opsætning og afvikling af markedet.

Hvis du oplever problemer med booking, er du velkommen til at ringe til os på 6020 2081

Vi forbeholder os retten til at ændre på layout i salen i tilfælde af, at der ikke bliver udsolgt. Vi vil i givet fald naturligvis finde en tilsvarende placering til dig.

Vi glæder os!

Besøg osFACEBOOK

Ingen Events